Storing Spraak telefonie 02-03-2015

Op dit moment zijn er meerdere klanten die problemen ondervinden met telefoneren. Problemen kunnen zijn:

- Bij het starten van een gesprek met een Choozze nummer hoort de andere kant van de lijn niets. 

- Bij gesprekken naar een Choozze nummer valt spraak helemaal weg.


De leverancier probeert te achterhalen wat de oorzaak van het probleem is. Zodra we meer nieuws hebben, brengen we jullie op de hoogte. Houd hiervoor het forumFacebook en Twitter in de gaten. 


UPDATE 02-03-2015 19:00

De leverancier is het probleem aan het onderzoeken. Zodra we meer nieuws hebben, brengen we jullie op de hoogte.


UPDATE 02-03-2015 20:00

De leverancier heeft de oorzaak gevonden en werkt hard aan een oplossing. Zodra we meer nieuws hebben, brengen we jullie op de hoogte.


UPDATE 02-03-2015 20:30 | Opgelost

Onze leverancier heeft de oplossing gevonden en zojuist de storing afgemeld. De problemen m.b.t. de spraak moeten zijn opgelost. 

Mocht je toch nog problemen ondervinden dan vragen wij je deze aan te melden via info@choozze.nu. Gebruik het onderwerp: Spraakstoring 02-03-2015 en geef het tijdstip en je telefoonnummer aan ons door. Dan kunnen een onderzoek starten.