Storing: internet 06.01.2015

[06.01.2014 11:48] Op dit moment ondervinden enkele Choozze klanten problemen met het gebruik maken van internet. Het onderzoek naar het probleem is gestart. Zodra we meer nieuws hebben, brengen we jullie op de hoogte. Houd hiervoor het forum, Facebook en Twitter in de gaten. 


[UPDATE 06.01.2015 15:00] De leverancier is het probleem aan het onderzoeken. Er is nog geen nieuws. 


[UPDATE 06.01.2015 16:35] De oorzaak van de storing is bekend. De leverancier is bezig met het uitrollen van een oplossing. Hiermee zou het weer mogelijk moeten zijn om gebruik te maken van het internet. Mocht je nog problemen ondervinden de komende uren, stuur dan een mail naar info@choozze.nu met in het onderwerp "Internet storing 06.01.2014". Geef hierin aan wat je telefoonnummer is en op welk tijdstip je problemen hebt ondervonden. Wanneer de leverancier definitief heeft aangegeven dat de storing is opgelost, zullen we dat hier melden. 


[UPDATE 07.01.2015 12:00] De storing heeft officieel de status OPGELOST gekregen.